لاغری با فیزیوتراپی و درمان چاقی در کلینیک فوق تخصصی هبوط

کسانی که دچار اضافه وزن و چاقی هستند دچار مشکلات جسمی و روانی زیادی خواهند شد. در واقع چاقی علاوه بر اینکه روی سلامتی فیزیکی اثر منفی می‌گذارد از نظر روانی هم فرد را درگیر می‌کند. از بین رفتن اعتماد به نفس و دوست نداشتن خود از اصلی‌ترین مشکلات روانی در مبحث چاقی است. فیزوتراپی و متدهای آن چند سال است که به کمک این افراد آمده است. به این ترتیب کسانی که اضافه وزن دارند می‌توانند لاغری با فیزیوتراپی را تجربه کنند. تمام متدها و تکنولوژی‌های روز در این زمینه در کلینیک تخصصی فیزیوتراپی هبوط ارائه می‌شود. کافی است با شماره‌های درج شده در سایت کلینیک هبوط تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.

لاغری با فیزیوتراپی

هدف شما از کاهش وزن و لاغری چیست؟

یکی از مسائل مهمی که در مبحث زیبایی و به ویژه لاغری مطرح است هدف و دیدگاه فرد است. بسیاری از افراد به دلایل نادرستی همچون مقایسه خود با دیگران مایل هستند لاغر شوند. در حالی که مشکل اضافه وزن چندانی ندارند. برخی دیگر از افراد نیز تصویر نادرست ذهنی از بدن خود دارند و این مبنای خواست آن‌ها در لاغری قرار گرفته است. لاغری با فیزیوتراپی در هیچ کدام از این گروه‌ها نمی‌گنجد. چرا که برای دستیابی به وزن مناسب و سلامتی باید اقدام به کاهش وزن نمود. این پروسه هم تمام و کمال باید تحت نظر متخصصین این حوزه قرار داشته باشد. پس اگر انگیزه شما در کاهش وزن به درستی انتخاب نشده باشد نتیجه باعث رضایت و خوشحالی شما نمی‌گردد. ورزش در کنار رژیم غذایی مناسب از بهترین و مورد تاییدترین شیوه‌های کاهش وزن و زندگی اصولی هستند. با این همه ورزش کردن برای همه مقدور نیست. برخی از افراد به دلیل بیماری‌هایی که دارند به سختی قادر به ورزش هستند. از طرفی گاهی بیشتر چاقی فرد در موضع‌های خاصی از بدن وی قرار گرفته است. در این شرایط فیزیوتراپی به کمک ما آمده و کمک می‌کند وزن کم کنیم.

لاغری با فیزیوتراپی بر پایه رشد و بهسازی:

اصلی‌ترین کاربرد تجهیزات و متدهای فیزیوتراپی درمان عارضه‌ها و بیماری‌های مختلف است.  در زمینه لاغری و کاهش وزن نیز فیزیوتراپ شما را به سمت تفکر درست و تمرکز بر روی فاکتور صبر سوق خواهد داد. علاوه بر این موارد از طریق فیزیوتراپی:

  • تغییرات هدایت شده را تجربه کنید.
  • مکانیک زیستی شما بهبود می‌یابد.
  • تمرینات زیادی برای بازگرداندن سلامت فرد انجام می‌گیرد.
  • بیماری‌های طولانی مدیریت و کنترل می‌شوند.

خوشبختانه بسیاری از افراد امروزه به اهمیت فیزیوتراپی و متدهای آن پی برده‌اند. در کلینیک فیزیوتراپی هبوط برنامه‌های ارزیابی و درمان مناسبی جهت لاغری به فرد ارائه می‌شود. این برنامه‌ها می‌تواند در بهبود وضعیت سلامت و کاهش وزن پایدار به وی کمک کند. از طرف دیگر دستگاه‌هایی وجود دارند که لاغری با فیزیوتراپی را ممکن می‌سازند.

لاغری با فیزیوتراپی

لاغری با دستگاه‌های فیزیوتراپی:

تکنولوژی در مسیری گام برداشته که راحتی هرچه بیشتر بشر را فراهم کند. استفاده از دستگاه‌های فیزیوتراپی برای رسیدن به وزن ایده‌آل عوارض خاصی ندارد. از این رو نسب به سایر روش‌ها نظیر جراحی طرفداران بیشتری دارد. به کمک این تجهیزات و تکنولوژی‌های مورد استفاده در فیزیوتراپی می‌توانید به وزن و فرم دلخواه خود دست پیدا کنید. توجه داشته باشید که لاغری با فیزیوتراپی بیشتر روی کاهش وزن موضعی و فرم‌دهی به بدن تمرکز دارد. برای درک بهتر موضوع باید با مفهوم چاقی موضعی آشنا باشیم.

منظور از چاقی موضعی چیست؟

فرد با تناسب اندام نسبی و انباشت چربی در برخی نواحی اصطلاحا دچار چاقی موضعی شده است. بیشتر چاقی‌های موضعی در قسمت‌هایی نظیر:

  • شکم
  • پهلوها
  • باسن
  • سینه
  • بازو

مشاهده می‌شود. برای رفع این نوع از چاقی باید روی موضع انباشت چربی تمرکز نمود. بدیهی است که مفهوم لاغری موضعی نقطه مقابل این تعریف از چاقی موضعی قرار می‌گیرد. دستگاه‌های مدرن فیزیوتراپی این کارکرد را دارند که در نواحی انباشت چربی وارد عمل شده و آن را رفع کنند. در بخش بعدی بیشتر با روش کار این دستگاه‌های لاغری موضعی آشنا می‌شویم.

لاغری با فیزیوتراپی چگونه است؟

در بخش قبلی اشاره کردیم که وقتی از لاغری به کمک فیزیوتراپی اشاره می‌کنیم منظورمان لاغری موضعی است. دستگاه‌هایی در فیزیوتراپی مورد استفاده قرار می‌گیرند که قادر به شکست انباشت چربی در نواحی مختلف بدن هستند. دستگاه لاغری فیزیوتراپی 2 تا 5 خروجی مختلف دارد. در هر خروجی نیز یک الکترود تعبیه شده تا جریان الکتریسیته به بدن فرد منتقل شود. اگر قدرت این جریان توسط شخص متخصص و فیزیوتراپ باتجربه تنظیم شود هیچ خطر و عارضه‌ای ندارد. نکته بعدی مدت زمان هر بار استفاده از دستگاه لاغری موضعی در فیزیوتراپی است. توصیه می‌شود این تایم بیشتر از 20 دقیقه در هر نباشد. البته این دستگاه‌ها دارای تایمر خودکاری هستند که بعد از 20 دقیقه دستگاه را خاموش کند. این شیوه لاغری با فیزیوتراپی مزیت‌های زیادی به همراه دارد. این مزایا از دلایل اصلی استفاده گسترده از آن برای لاغری موضعی در افراد می‌باشند. دستگاه لاغری موضعی در فیزیوتراپی با برق شهری کار می‌کند و نیاز به منبع تغذیه جداگانه‌ای ندارد. برق از طریق الکترودها به انباشت چربی در بدن وارد شده و آن‌ها را از بین می‌برد. توجه داشته باشید که بسته به ضخامت انباشت چربی و موضع قرار گیری آن به جلسات متعددی نیاز خواهید داشت. اطلاعات کامل در این خصوص را از کارشناسان کلینیک تخصصی فیزیوتراپی هبوط دریافت نمایید.

مزایای لاغری با فیزیوتراپی چیست؟

استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات فیزیوتراپی هیچ عارضه‌ی خاصی برای فرد به همراه ندارد. این موضوع در قیاس با سایر روش‌های پرریسک لاغری مزیت و امتیاز بزرگی به شمار می‌رود. این روش لاغری موضعی به تقویت عضلات در ناحیه عمل نیز منجر می‌گردد. گردش خون در قسمت انباشت چربی افزایش یافته و در نتیجه متابولیسم سلولی ناحیه بهبود می‌یابد. دوره نقاهت و مراقب بعد از درمان خاصی هم در این شیوه لاغری وجود ندارد. در نتیجه فرد به راحتی بعد از اتمام جلسات به زندگی روزمره خود باز می‌گردد.

کلام پایانی:

لاغری با فیزیوتراپی از جمله شیوه‌های لاغری موضعی به شمار می‌رود. این روش باید در مراکز تخصصی فیزیوتراپی نظیر کلینیک هبوط و زیر نظر متخصص انجام گیرد. شما چه تجربه‌ای از لاغری با دستگاه‌های فیزیوتراپی دارید؟! نظرات و تجربیات خود در مورد این شیوه لاغری را با ما و دیگر کاربران هبوط به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *